slöevelina är mitt nya smeknamn så ni vet :)

hejhop, slöevelina är tillbaka.
Ska börja blogga nu varje dag och försöka lägga in bilder osv.. (kanske) som sagt jag är ju så slö!
Jag åt nyss tacos.. mums så gott! Delade upp godis som vi fick av farmor efter.. intesant va.
Nej men gud så dårlig jag har blivit på det här!, ingen fantasi.. Vi håller på att göra noveller i skolan och jag kommer inte på ett piss att skriva om.. Kommer sånt med åren eller? för isånnafall när jag är 30 så kommer jag sitta i en gungstol och sticka för att jag inte vet vad jag ska göra.
Nej jag skoja .. Jag försöker bara få texten att se längre ut hahaha.
Nu skriver jag inte mer skit. vi hörs! :)
bjuder på en ful bild, puss.



ps; nu sitter jag här och äter godis så att mina tänder spicker AJ vad ont det gör!
jag kan inte sluta.. jag måste ha sockersjukan.. (rädd)


Kommentarer
Postat av: e m m a f

fin fin fin bild :):)

2009-09-21 @ 17:28:03
URL: http://eemmaaaa.blogg.se/
Postat av: julia

HAHAH, du är för skön. :'D ... :



"Vi håller på att göra noveller i skolan och jag kommer inte på ett piss att skriva om.. Kommer sånt med åren eller? för isånnafall när jag är 30 så kommer jag sitta i en gungstol och sticka för att jag inte vet vad jag ska göra.

Nej jag skoja .. Jag försöker bara få texten att se längre ut hahaha."



/ julia

2009-09-23 @ 19:50:52
URL: http://nitton94.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0