heloj bloggen

Jag och emma har sovit hos ronja så har inte kunnat skriva något, eftersom jag lovat att börja skriva lite mer, vi har kollat film , käkat massa gott, hoppat studdsmatta o massa mer, riktigt kul.
Vi hade studiedag idag riktigt skönt! länge sen man kunde sova ut lite eftersom jag säljer aftonbladet, vi sov inte så mycket i natt ^pågrund av en person^ 'jag'. Sry tjejer men jag blir så när jag är övertrött hahhahah!
vi tog massor av kort med ronjas systemkamra som hon ska skicka till mig senare kanske , eller nån annan dag när hon orkar , men hon skickade två bilder som jag kan visa :)

här är en bild som ronja redigerade i photoshop.
riktigt grymm bild ;) hur många personer hittar du?
Jag hade photoshop förut, men datan pajjade så
det gick bort, men ska fixa det imorgon igen för
hoppningsvis tänk så fin bloggen kommer bli då!
hahah , nej jag är inte så teknisk av mig så vi
får väll se hur det blir med den saken, hahaha.


emma&jag


lägger ut dom andra bilderna vi tog när jag fått dom.
vi hörs! puss&kram.


Kommentarer
Postat av: jonna

den på dig och emma, den va skit fin! :)<3

2009-09-21 @ 20:52:35
URL: http://jonnawalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0