hejhoj

Kom hem för ungefär en timma sen eller nej jag vet inte orkar inte räkna .. Idag på gympan skulle vi ha orgentering OCH vädret var ju helt underbart strålade sol vi vart alldeles svettiga.. eller inte.. det SPÖREGNADE hur kul är det på en skala 1-10 NOLL säger ju jag då, hahha .. Jag har märkt att jag klagar hela tiden, undra om folk märker det? jag klagar på allt (nejrå inte så överdrivet kanske).
I skolan fick vi också se ett häfte där våra SJÄLVFOTON var på , undra varför dom hade det häftet, kommer se förjävlig ut på skolfotot, självfotot var hemskt!

Ska till Maxi snart med pappa och min lillebror , ska byta ett par mjukisbyxor som jag köpte på stan igår.. Dom var i xs, men dom var lite.. vad ska man säga.. Jag vill ha dom lite fluffigare och det fanns inga S på stan igår så vi får åka till maxi. Bara för det så kommer det väll säkert inte finnas några eller så kommer dom vara för stora. 'såklart' ( haha min sak jag säger när jag klagar, ni fattar inte men emma fattar.. eller? säkert inte . 'såklart').
Efter maxi ska jag till emma vara där lite och leka med hennes nya kattunge ur söt , svart lurivig liten sak. haha nej men .. URSÖT! ( avis)
Sen ska vi till gården vi får väl se vad som händer.
vi hörs. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0