dagen

hej igen andra blogginlägget idag , vist är jag duktig? haha
Jag hittade mjukis byxorna i stolek S på maxi YES! :)
Jag orkar inte ta fram kamran så det får bli så här.
 

Webbkamran är lätt att andvända så varför inte :) på byxorna står det new york som man inte ser på bilden riktigt.. spegelvänt som ni nog fattar haha.
Sen köpte jag en lite väska också på stan i går 100 kr på cubus & byxorna 199 kr på cubus :)
Nej nu ska jag tvätta bort mascaran och lägga mig i sängen och kolla på twiilight har kollat 20 min ungefär men nu ska jag se resten, alla säger ju att den är så himmla bra så nu gäller det hehe :)
ha det så bra , puss&godnatt. (k)

 


Kommentarer
Postat av: Kusin din

Vilka kap du hittat ;) Jag måste me shoppa lite nu när jag fått lön, men när ska jag ha tid =(

Hoppas allt är bra med er! Kram

2009-09-24 @ 23:35:37
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Tack så jätte mycket! Och detsamma! :D

2009-09-29 @ 13:16:09
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0