bortförklaringar bortförklaringar hahah

Jag har inte tid att blogga , jag vet egentligen inte varför men jag har så mycket att göra hela tiden.
Men jag skriver ett litet inlägg nu iallfall.
Jag gjorde nyss grönsakssallad det var så himmla gott! min specialare haha!
Nu sitter jag och kollar på idol , som jag tror att väldigt många gör just nu :p
Gud så tråkigt inlägg.. Vet inte varför jag skrev det här.. Vad ska man göra i reklamen annars? haha.
Jag tycker det är tråkigt att jag inte bloggar så mycket som jag gjorde förut.. Men jag har tröttnat jag har ju bloggat i nästan 1 ½ år snart eller vad det är.
Men vi hörs nån gång när jag orkar.


Kommentarer
Postat av: anna- fotoblogg

hejhej,

kolla in nya bloggen ;)

sjukt söt blogg.

2009-09-12 @ 20:57:58
URL: http://aannaw.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Hej hopp! Nu får du faktist ta att uppdatera med lite roliga bilder ;) Miss it! puss

2009-09-18 @ 18:41:59
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0