tårtbakartävling.

hej bloggen! Ja skriver inte många inlägg .. jag vet. Men jag vet inte vad jag ska skriva om det är inte kul med tråkiga inlägg med bara text (tyvär).
Igår va det tårtbakartävling på gårn så jag och emma gick ditt ( vem vill inte ha tårta???) haha
Vi vann också som plus i kanten ! vi är bara för bra :)
Sov hos emma förra veckan då lagade vi kyckling och en kina mix.. som vart suuupppper gott! så vi har börjat kallas oss super kockar! haha nejdå.. eller jo det har vi men.. ja hahaha.
Här är några bilder från igår som jag snodde från emmas blogg.

Våran tårta ( för er som inte ser så är det ett peace märke på :)
måste erkänna att den såg lite bättre ut i värkligheten hehe.

några av tårtorna

mane&alica ville vara med på bild

Har ungefär 4 bilder på mobilen från igår med som jag kan lägga in sen :)

pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: e m m a

winnners :)<3

2009-10-17 @ 14:37:26
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0