ett inlägg från datanörden

hej bloggen , det bara regnar och regnar ska det aldrig ta slut.. eller det var soligt nyss ett tag eller kanske 1 och en halv timma eller nått. Men nu börjar det regna igen som det har gjort resten av dagen. tråkigt det där.
Man väntar på att det ska bli varmt så man kan åka och bada, men det kan man ju inte det är oktober och snart börjar det snöa vad fort det gick från sommar till höst, gjorde det inte? :o
Jag har suttit vad datan sen jag kom hem va va den då typ 14:15 jag är inte klock.. vill inte säga att jag är data nörd men det är jag -_- . Ska till skolan klockan kvart i 6 det är föräldrar möte och vi har fixat mat och efterätt till alla föräldrar som kommer, så får vi lite pengar riktigt smart enligt mig haha ;).

en liten bild så att det inte ser för tråkigt ut.. det gör det ändå ioförsig men jaja.
pusshej


Kommentarer
Postat av: Angelica

Söt bild <3 Självklart får du bo hos oss, vi har ju ett rum över ;) hihi ;) Puss

2009-10-02 @ 09:33:54
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0