andra avenyn

hejbloggen.
sitter och kollar på andra avenyn, tycker att det blir tråkigare och tråkigare hela tiden .. varför händer det ingenting? aja.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på bloggen .. Anledningen till att jag har bloggen är för att jag ska kuna skriva när jag inte har någoting att göra ibörjan bloggade jag varje dag med outfit och allt men nu har det blivit lite tjatigt så jag gör lite inlägg då och då :)
Var på fritidsgården idag vi var på ett möte med några som ska med på skidresa, längtar jätte mycket det kommer bli så roligt!
Nu ska jag fortsätta kolla, vi hörs när jag har tråkigt eller har något vettigt att skriva haha.
puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0