dagarna som gått..

hej.
Tänte skriva om dom dagarna som gått under valborg.

Torsdag: Var med emma på dagen och senare under kvällen var vi med , vicky,sofie,lisa,petra,madde åkte karuseller o tog kort o lite sånt vid maj brasan. Tyvär så tog lisa korten o jag har inte fått dom av henne men det kanske kommer så småning om hehe.
Fredag: Jag julia emma sofie och vicy var nere vid karusellerna igen o åkte lite.
Lördag: Jag och emma var i eksund, solade & fikade mysigt.

TORSDAG.
   

LÖRDAG.
   

Idag har jag haft teater föreställning det var kul, några fel vart det men tror att de inte märktes hehe.

ja snart ska ja upp o äta hörde att ägg klockan ringde , peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0