PUSS & KRAM SKUMMBANAN!

hejbloggen.
Igår var jag på finspångsbadhus med familj det var jätte kul , det fanns en rushekana ( stavas? ) som var ungefär 5 meder bred där man kunde åka flera stycken det var skit kul ( vi måste åka ditt emma! ) sen fanns det en till rushekana som var svart innuti med lysande knappar som man skulle slå på o sammla poäng ja o mina bröder försökte slå vårat rekord men det gick inte så vi gav upp tillslut. Det fanns massor av mer roliga saker där strömmar , en fors o några mer saker. Ja det var en lyckad dag.

Idag har vi studiedag och emma o jag ska köpa lite glass o göra fruktsallad o spela spel, rengning dag tråkigt, vart tog det fina vädret vägen? Det har varit fult i ett par dagar nu , tråkigt.
Nästa vecka börjar praon det kommer bli skönt! 2 veckor borta från skolan YES!
Imorgon ska vi fira mamma fast hon fyller på fredag men då jobbbar hon , då kommer det blir JORDGUBBSTÅRTA , så man har längtat efter jordgubbarna!!

PUSS&KRAM SKUMMBANAN.

Kommentarer
Postat av: emma

ahh det måste vi någon gång :)

2009-05-07 @ 15:19:37
URL: http://eemmaaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

HEJ! Roligt att du tyckte om bilderna! =) Åhh, jag vill oxå åka till badhuset men inte som jag ser ut nu! hahaha Får vänta ett bra tag innan jag kan visa mig i bikini igen! =) Hoppas du mår bra, pratade med mormor (din farmor) och hon tyckte teatern va jättebra! KUL! Kram

2009-05-07 @ 16:16:12
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0