dagis.

hejbloggen. Jag har inte bloggat sen i lördags så jag ska berätta lite.
Nu har jag börjat proat  på dagis som jag inte har berättat och det går världigt bra jag går med dom små barnen som knappt kan prat så det är lättare än dom större.
Idag var det en skön dag när jag kom till så berättade dom att jag skulle följa med en fröken och tre barn o ta foto på klockaretorpskolan , det var kul . Sen när vi kom tillbaka efter rasten så sa dom att jag och två lärare till skulle gå in o sova middag med de små det var typ 11 st , vi skulle ju inte sova men kolla så att dom sommnade dom var så söta!
Sen lekte vi o hade roligt.
Det var så kul för två barn sa till mig idag; vet du .. jag älskar dig! hahahha så söta!
Idag kom min mormor hit från finland det var inte igår man såg henne.
Nu är jag trött o ska gå och lägga mig , man blir helt slut av att jobba på dagis kan jag lova! ( ingeting jag ska satsa på iaf ) Fast det är sött med dom små.. som större är lite jobbigare hehe.
Puss&kram/e.

just det; En kille på dagis.

han: Jag vill leka med bubblor.
jag: Fråga fröken om hon kan hjälpa dig ( jag fattade inte riktigt vad han menade )
då fick han värsta minen som en frågetecken.
han: men...men.. du är ju min fröken?
ni kanske inte fattar tiktigt men..söt kille det där.
<3

Kommentarer
Postat av: em

hahaha :):)

2009-05-15 @ 07:14:44
URL: http://eemmaaaa.blogg.se/
Postat av: emma

på picnik :)



2009-05-16 @ 10:14:45
URL: http://eemmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0