dagen som gått!

hejbloggen. Kom hem för typ en halvtimma sen eller något ska berätta om dagen lite fort.
Först spelade jag och emma lite spel hemma hos mig , sen gick vi ut o cyklade lite. Klockan 6 gick vi ner till gården o där var vi v.i.p haha nerå men vi var o kollade på ett rockband , vi satt där innan o kollade lite på dom innan dom skulle börja så det var kul. Sen efter det hängde vi bara där några timmar sen bestämmde vi oss för att jag , emma , sebbe & kristina skulle spela singstar o det spelade vi i 2 timmar ungefär .. ( jag och emma utklasade dom TOTALT! ) Sen var vi trötta o jäkligt torra i halsen så vi gick hemåt kom hem vid typ 5 över halv 12 jag kommer inte ihåg hahaha kanske var senare eller tidigare runt där i iaf.

Imorgon har vi teater uppvisning igen , det blir nog sköjj!
hejdå . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0