bilder.

hejbloggen, idag har jag och emma åkt och köpt kolmården biljetter till senare isommar haha. Sen åkte vi till stan och kollade lite köpte ett line och sen en kjol, igår var vi med på stan då köpte jag ett aprikost trekvarts tröja eller var det heter, sen köpte jag en bh & hårspännen oxå.
Om en timma ungefär ska jag och emma cykla till fparken och vara där med julia, kommer bli skojjsigt hoppas det inte börjar regna bara. Ja vi hörs kanske kommer in lite bilder ikväll, who knows!

här är den jag köpte igår.
 
139 kr ( tror jag det var ) , på new yorker.

Det här köpte jag idag.

Kjol från gina tricot , 99 kr
linne från gina tricot 99kr.

Vågade håret med min plattång förut, syns inte mycket men lite iaf.



Kommentarer
Postat av: Rosita

Fina plagg du köpte :)

2009-06-16 @ 11:16:38
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Josefinfranzen.

fint dö :)

2009-06-16 @ 21:50:08
URL: http://josefinfranzen.blogg.se/
Postat av: e m m a f -

bra det vart :D:D

2009-06-16 @ 23:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0