ny in shoppat.

hejbloggen, idag var jag på stan IGEN! hah jag bor nästan där ( kan man säga ) nerå. Jag var där med Emma och Ronja , båda dom skulle köpa avslutningskläder , så jag var nog mest inne på  att hitta klänningar osv. till dom haha.
Ronja hittade en tunika kan man säga  till sig och emma hittade ingenting tror jag inte, hon provade en jätte fin klänning på cubus , men nej hon är för petig den där bruden hahaha! Ronja därimot hon köpte för ca 1000. Jag köpte två Iinnen&en bh som ni ser på bilderna här nere. 
Idag hade vi matte prov jag hoppas att det gick bra!
Imorgon har vi prov igen! jag bara ORKAR inte .. så jag trännar i skolan imorgon istället thats me haha. 

Just det jag glömmde mitt käraste halsband inne på h&m kom på det ungefär en halvtimma efter eller nått sånt så det var snott :( , och emma glömmde alla sina armband inne på new yorker efter typ en och en halv efter vi varit där kom hon på det sammtidigt som mig då , vi är så klantiga!! haha jaja.
Jag känner att det här inlägget vart väldigt långt ska sluta, vi hörs!

vi kan börja med shortsen jag köpte , när var det?, i måndags tror jag.

gina tricot- 199 kr.

Sen det jag köpte idag.
 
linnerna- new yorker 89 kr , 99 kr.
bh- h&m 129.
detaljer
 
gillar bh:n med roseten :)

så vad tycker ni ? :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken heting du kommer bli då, ojojoj ;)

Väldigt snygga kläder, spec shortsen ;)

2009-06-04 @ 08:36:13
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: emma

snygga shorts, har precis likadana ;)

ha en bra dag <3

2009-06-12 @ 11:21:37
URL: http://emmandveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0