JOBBIGT!!!

Hela morgonen har byggarbetare grävt och hållt på o skrikit o allt, jag trodde jag skulle hoppa upp i sängen och öppna dörren och skrika håll käften! hahah , fast det vågade jag ju inte såklart haha.
Idag är det lag-dag på våran skola där man har olika aktiviteter vi vet inte riktigt vad vi ska göra , får väll se.
Gick upp... lite.. tidigt imorse vem kan sova av det där oväsendet inte jag iallafall, så jag har bara väntat på att få cyckla iväg. Hoppas jag kommer ut där ute nu , dom kom nyss tillbaka från sin frukost haha.
Vi hörs. puss

Så här ser det ut just nu!
 


Kommentarer
Postat av: eemmmaaaa

aha bygger dom på eran tomt ? :O . på oss grävde dom utanför där vid brevlådan haha vilken otur att dom håller på där .

2009-06-11 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0