ursäkten är liseberg + illa mående

hejbloggen..
Jag har inte bloggat på länge och ni ser varför på rubriken.
I förrgår vaknade jag och skulle gå upp och göra frukost så kändes det som mina ben gick under marken sen sprang jag till toan och var nära på att svimma&kräckas det var värkligen läskigt trodde jag skulle dö först! haha
Sen låg jag i sängen HELA dagen och bara vilade och kollade på tv..
Nästa dag var jag ute med emma var fortförande lite yr och ville inte sitta vid datan.
Igår mådde jag PRIMA och åkte till liseberg med emma. Det var hur kul som hellst!
Hade inte med mig kamran den fick inte plats nån stans så det var ju tråkigt men ja.

Idag ska jag åka och bada med emma sen kanske låna min gudmors våg tång och testa våga håret och lite sånt :)
pusshej.

Kommentarer
Postat av: emmmmmaaaaa .

:):)<3



från en affär i söderköping testade dom hhahah fula som f-n haha :)

2009-07-31 @ 17:15:40
Postat av: anna- fotoblogg

nu är jag hemma ! :D

kommentera mitt jätte biga inlägg ! <3

2009-07-31 @ 23:09:22
URL: http://ssuperanna.blogg.se/
Postat av: emmma

shiiiet vad fin din blogg är :O. var inte dom dära svåra att göra " kategorierna "? kag testade alt vart värsta fel haha :)

2009-08-02 @ 11:15:39
URL: http://eemmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0