Tråkigt inlägg.

igår: Jag var på stan med familjen , pappa skulle fixa nått på banken så passade på att köpa två t-shirtar.
Sen åkte vi och åt sen handlade. Sen efter det gick vi hem och satt på oss fräsha kläder o sen åkte vi till min farbror som fyller 40-år på söndag så vi firade han igår. Vi kom hem kvart 2 två & jag som säljer aftonbladet och måste gå upp tidigt , jag är lite trött haha. Sommande nte förns typ 3 .. aja dagen fortsätter haha.
( kommer bilder från igår lite senare )

Idag: Idag ska jag vara med emma lite senare kolla på film äta lite snacks haha, mamma & pappa ska på fest och kasper och jesper ( mina bröder ) sov över hos min farbror dom stannar där till söndag lite sköön!! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0