fredag den 13;de märks det nästan...

hejbloggen , idag är det fredag den 13;de och jag vaknade upp och mådde skit men sen vart det lite bättre och jag bestämmde mig för att gå till skolan iallafall men när jag var på hemkunskapen fick jag jätte ont i halsen och även magen, halsen började svullna upp så jag kunde knappt andas jag viste inte vad jag skulle göra men jag gick utt och våran hemkunskaps lärare földe med då sa jag att jag var tvungen att gå hem , när jag hade varit hemma ett tag typ en kvart vart allt helt bra! och vi som skulle ha roliga lektioner idag med film och godis , sen nät jag kommer hem mår jag bra , hmm (?)
Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på let's dance och äta godmat med familjen.
aj jag märkte nu att jag hade ett stort blåmärka på hela arbågen konstigt , haha.
Nu har jag inget mer att säga ,, pusshej ! ;D
*  kajsa som åker till spanien nu fredag den 13;de oxå * läskiiigt.  hoppas hon får det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0