den äckliga pizzan!

hejbloggen , jag glömmde berätta vad som hände igår.
Igår var jag med emma vi åkte ner på stan en sväng och kollade lite sen gick vi hem och kollade lite på film och sen spelade vi lite, sen vart vi sugna på pizza så vi ringde och beställde.
När vi fick pizzan och gick ut var vi så sugna att vi nästan sprang hem ( haha ) Sen öppnade vi pizzan och jag fattar inte hur aso , där i låg det fult av små små hårtrån på kartongen under pizzan , massor! mennar jag då , typ hand hår , näshår, huvud hår, ögonbryn , öronhår det var sjukt äkligt! Sen senare på kvällen när emma hade gått hem kom jag på att det var dom nya ägarna , jag trodde bara att det var nån som jobbade där istället för dom gammla , som bara skulle jobba där ett tag men nej det var dom nya och det är massor av folk som har klagat på dom. Ja det var min dag.

Idag ska jag vara med emma och kanske jonna hon kan , det blir nog kul !
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha ah pizzan var as äcklig :O

2009-02-20 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0