bilder från igår.

 
 Vi börjar med mina underbara tårtor som jag gjorde den med clementiner är * MMMM* med maränger i och runt muums.
    
släkten.

som sagt senare på kvällen börja dom dansa.

Idag kom lotta&linus hit och åt tårta och mat , av dom fick jag pengar oxå så sammanlagt från igår och idag av släkten 1650 , inte dumt ! :D
Kollar på beck med mamma, som just nu är reklam. Har redan sett den för några år sen men den är rätt bra.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva, tror jag ska på stan med ronja imorgon får se om jag kommer nått men det tror jag kan ta kort på det då , pusshej . <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

vilket taskigt kort du la ut på mig då, aarrgg.

2009-02-09 @ 09:14:53
Postat av: emmaa

vad goda tårtorna ser ut , :)

2009-02-09 @ 16:49:56
Postat av: Helene

Hej Evelina!

Vi hade ju uppvisning för Peda o Tommy för visa vad vi gör på vår träning ju :)Haha

Fick du pengarna för Aftonbladet av mamma! Det blev lite dricks med för att du fick vänta. Fin dator du köpt :)kram

2009-02-10 @ 21:20:39
Postat av: Johan

Fint med tårta. Hoppas du blir artist! :)

Sv>> Jag ska se den filmen :P

2009-02-11 @ 15:26:45
URL: http://hamelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0