ny kofta

hejbloggen idag har jag varit och badat med emma , sen efter några timmar åkte jag till maxi med familjen och handlade mat fick oxå det här av mamma.
 
kofta från; cubus 100 kr ( rea) egentligen 299 kr

tänkte köpa den en gång när emma och jag var på stan , men nu när mamma köpte den så varför inte haha.
Vågade håret nyss med en vågtång trodde det skulle bli fint men icke sa nicke , antagligen är det för att jag inte kan eller så är det bara anmält fult... aja
Så på bilden har jag lockat halva håret och andra halvan är platt , orkade inte göra mer det såg inte så bra ut...

ful bild på mig utan spackel
haha spackel nu är jag rolig..

Kommentarer
Postat av: emma "

åh den dära fina :) .



det vart ju jätte fint :)

fint du gjort din blogg :O .



måste med fixa min me orkar verkligen inte hahahha .

2009-08-03 @ 21:47:02
URL: http://eemmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0