Intervjuv med Anna


http://kawaiikai.blogg.se/

1. När började du blogga?
svar;
jag började blogga för ungefär två år sen tror jag :D jag har haft en gammal blogg förut också :)
2. Hur många läsare har du ungefär per dag?
svar;
Det beror på men så länge jag uppdaterar är det 200-300 :D
3. Varför tycker du att folk borde läsa din blogg?
svar;
För att den typ är orginell och rolig? :3 och färgglad? :D haha.
4. Berätta lite kort vad du bloggar om för dina/mina läsare?
svar;
Jag bloggar om mitt liv, tankar, struntprat, typ vad jag gjort osv :D
5. Vilket land föddes du i? eller har du alltid bott i sverige?
svar;
Jag föddes faktiskt i sverige, och har alltid bott i sverige, men mina föräldrar kmr från kina :D så jag antar att jag också kommer från kina.. typ..
6. Brukar du läsa några några bloggar? Har du någon favorit?
svar;
Ah, jo jag läser alla mina vänners bloggar också brukar jag läsa dom vanliga stora bloggarna också, du vet, foki, kenza, kissie, dessie, paow, gaybloggen, rahlenfeldt. eller vad han nu heter. gud, jag är typ värsta slarven .__.
7. Vad är ditt STÖRSTA intresse?
svar;
mitt STÖRSTA intresse. det måste vara musik :D japansk musik (y) jag hjärtar det :D
8. Hur gammal är du?
svar;
Jag är 14 :D
9. Varför tror du att så många folk läser just din blogg?
svar;
Hm.. kanske för att det är.. annorlunda.. typ inte.. mode och sånt du vet. mera annorlunda? :D
10. Vad tycker du om min blogg är sista frågan? hihi
svar;
Den är kåwl :D du är den första som jag stött på som intervjuvar andra bloggare 8D way to go (y)

tack för intervjuven.
Läs hennes blogg , hennes blog är anorlunda på ett bra sätt
hon upptaderar mycket och är en snäll tjej :)


Kommentarer
Postat av: Emma

kul med frågestund:)

2009-08-19 @ 22:00:27
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: MADELEINE

sv: okej, kanske skulle prova då;d

ha en bra dag!

2009-08-20 @ 12:57:53
URL: http://madeleinenh.blogg.se/
Postat av: KAWAiiKAi ~

hoh så kul :D

2009-08-20 @ 15:07:42
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0