I'm a SLACKER!

hej nu är det tre dagar sen ja upptaderade, dårligt av mig haha.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på bloggen längre
under sommaren skrev jag massor med saker , vem bär den bäst och så
nu har jag tappat massor av läsare det förstår jag ju hehe.
Men men mina vänner&släktningar läser iallfall (Hoppas jag) + några
mer som vill läsa tråkiga inlägg :) hhaha


Jag färgat mitt hår i fredag.
MISSLYCKAT!
ska visa en bild på det imorgon.
Det vart rött och nere i topparna är det mycket ljusare för jag hade så ljust där
nere förut mot vad jag hade där uppe, snart ska vi ta skolfoto i skolan med
hur ska det här gå...
forsättningföljer...
haha

Jag varnar er för den här hårfärgen
om du hade mörkblondt innan!
VARNING VARNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0