hej bloggen :)

Jag har inte orkat skriva så mycket vad jag gör om dagarna det är ju egentligen det man ska på en blogg men jag har inte haft lust.
Igår sov jag ensam hemma, jag och emma var ute på kvällen och skrämmde upp , det såg ut som vi såg konstiga saker, det var helt tyst ute , det brukar jämmt vara massor av folk ute på en lördag kväll men nej , helt tyst inte en människa.. När vi gick runt lite började det höras massa ljud och fläktar sats på vi vart självklart livrädda haha.. Jag viste inte om jag skulle våga sova ensam trodde jag skulle dö , men det gick bra satt i mitt rum hela kvällen med godis läsk och datan och tv;n på det var rätt mysigt iaf :)
Idag vet jag inte om jag ska vara med emma och bada igen! vi har badat 4 dagar irad nu tror jag?
hehe det har varit så himmla skönt ute den här veckan! LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0