tjejövernattning på fridtidsgården 6/4 .

hejbloggen , det var ett tag sen. Idag ska jag på tjejövernattning på gårn vi är inte så många typ 6 stycken o sen fritidledarna men det blir nog kul ändå. idag har jag inte gjort så mycket vaknade vid vid 7 att nån klippte gräset på gården fyfan vad det lätt , ja så hållde det på så till 9 så vart jag  förbannad o då slutade det, när det hade slutat började pappa med sin rakmaskin , ja efter 2 ½ timme kunde jag sova till klockan 11 . Klockan halv fem ska jag o emma till willys o köpa lite gott till ikväll sen ska vi gå ditt. Nu har jag inte mycket mer att säga.


emma&jag i det härliga vårvädret i lördags.
Tror det är varmt idag oxå , njuuuut av det härliga vårvädret.

Och grattis jonna som fyller 15 år idag , hoppas du får en superbra födelsedag. <3
PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0