måndag.

hejbloggen, idag har jag varit i skolan som vanligt en helt vanlig dag. Sen efter skolan när jag typ varit hemma i två timmar vart jag så desperat på att jag var så sugen på godis så jag cyklade ner till willys bara för att köpa chocklad,haha.
Jag inte gjort nått specielt har kollat på a dubble shot at love och the city på datan som jag har missat när det gått på tv.
Jag känner mig anorlunda glad just nu bara för jag tänker på att jag får sova längre i morgon för att vi börjar 9:10 och att tisdagarna är så sköönaa! haha nej jag har absolut ingenting att prata om det får vara ett ointresant inlägg , skriver bara det som ploppar upp i min hjärna.. nu får det vara nog hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0