skolfoto imorgon.

hejbloggen (: , idag har jag varit i med mamma på stan och maxi , vi skulle leta lite kläder och så bland annat till skolfotot i morgon , jag hittade ingeting , bajs . jag får ta något som jag har hemma shitsame. iaf jag hittade en tun svart kofta jag har redan testat den en annan gång och jag älskar den (: i förr går va vi på ikanohuset . där köpte mamma svarta långa tights och en lång lite tjockare tröja åt mig super skön och fin , ja kan visa bilder kanske imorgon på sakerna. sen åkte vi till min farbror och firade min kusin som fyllde 5 år . det blev mat & tårta och lite godis . kul.
ja vad ska jag ha på mig på skolfotot då ? :o jag har faktiskt ingen anning , elr jo jag kanske tar mitt linne från gina tricot med fjärilar på det är ju ändå bara överdelen som syns nästan inte äns det bara huvudet och lite av över delen eftersom jag alltid har fått ståt up för att jag är rätt så lång .
hoppas ni har haft en bra helg. snart ska ja kolla på ensam mamma söker , haha inte så mycket annat att glra ska platta håret sen orkar inte hålla på med det imorgon .
oxox/ evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0