shuu.

hejbloggen , förlåt för att jag inte har skrivit nått på sistonde . men jag har såklart inte haft tid , i helgen som var nyss så sov jag hos min kusin angelica : http://filippasmamma.blogg.se sen nästa dag åkte jag till bussfabriken med henne och hennes dotter filippa , det var kul. sen har jag inte haft så mycket tid att skriva .
men iaf i dag iskolan så skulle vi läsa upp en artikel men sen så bästämmde våran svenska lärare att vi skulle spela in med en kamra , och alla ba: VAAA? NEJ KALLE !!!!!
haha men som tur var så fick vi vara ensam med honom och spela in.
men sen efter när alla var klara satt han på videorna på en stor skärm till och med ^bloopers ^ eller vad man ska säga och precis när jag skulle komma ås sa han vi kollar på det nästa lektion , jaba YES !. men gud så pisamt det är , fast jag liksom känner alla .
haha anyways. ha det så bra.
pussokram. / evelina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0