haha så gööööliga.

hejbloggen , idag var jag med emma vi vart typ attakerade av 10 små pojkar med typ sån därn sjut sak med toarulle och balsong sen skjuter dom stenar , ajfan vad ont det gjorde haha xd , men sen gick det över gränsen aso .
först började dom springa och slå med o massa sen var jg tvungen att skrika *** åt dom sen så ah sprang dom efter , så gömmde jag mig bakom busken så tog dom emma och slänge ner henne på marken sen typ ströp henne hon hade ont skit länge efter , sen sparkade dom henne i magen o massa . sjuka ungar aso :s .
sen när emma sa vad dom gjorde lite fort puttade jag en kille rakt  ner i asfalten han ba ; vad FAN GÖR DU DIN FITTA! jag ba stog där (?) sen så gick vi till deras föräldrar för dom nt trodde att vi vågade o sa till deras föräldrar att dom fan ska ta dom dära jävla sjutsakerna ifrån dom och dom var såklart helt chockade och typ jag ska prata med han , oblablabla.
sen har vi köpt glass o gått o pratat lite o så (:
sen när jag skulle hem var inte min brosha hemma och de var bara han som hade nyckel för jag flömmde min i skåpet i skolan typiskt så jag har cyklat runt i 2 timmar och letat efter honom sen satt jag utanför dörren skit länge och väntade snacka om att jag fröss aso , men sen kom han till slut . jag kom nästan PRECIS till idol .
puss på er. <3

hahaha så söta! . <3

Kommentarer
Postat av: jonnagustavsson

[ svar ]

jaha okej , trist att det hänt nått med ditt photoshop. "/ . vad snällt , har msn om det är så också. hare bra. kram (: <3

2008-09-04 @ 22:12:57
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: emma

haha jaaa dom där ungarna var ju sjuka ;/ ahha vad söta vidios :P<33

2008-09-05 @ 22:46:59
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0