12 september.

hej bloggen , jag har börjat tröttnat på att blogga faktiskt , är det nån som läser min blogg som tycker det är intresant (?) nej jag tror fan inte det . men men man är ju beroende konstigt nog , fast jag inte skriver lika mycket nu som förut och inte lägger in på intresanta inlägg ehh .. jag skriver när jag har tråkigt ibland kanske det kommer in nått smått som är lite kul iaf eller vad säger ni ?  jag sitter här och dricker fanta exotisk trill , eller vad den nu heter. älskar den , sen lite godis till oxå . Idag var ja iskolan som vanligt vi hade hem kunskap vi gjorde grekis sallad och åt bröd bagetter. gottgott.
Imorgon ska ja vara med emma och jonna kanske jonna , vi får hoppas det  . <3 det blir säkert KANON.
puss&kram till er. / evelina.

btw : mina bröder fyller 12 år på onsdag vad kan man köpa till två tvilling bröder som är 12 år ? TIPS (?)

Kommentarer
Postat av: natta

Fin header =)

2008-09-13 @ 13:38:47
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: elin

i lajk it :)

2008-09-13 @ 15:27:41
Postat av: Angelica

jag läser dig blogg och tycker det är roligt, lite mer bilder skulle va kul. Du måste bara lägga in skolfottot sen ;)) soo cute <3

2008-09-13 @ 21:19:55
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0