stan+magont.

hej bloggen idag var jag på stan med min mamma&pappa det var kul i alla fall i början sen när vi skulle hem ungefär så fick jag jätte jätte ont i magen vet inte varför , tror jag behövde ' gå på toan 'när vi åkte hem så sa vi att vi skulle beställa hem mc det gjorde vi och jag väntade jag i bilden fyfan vad ont jag hade i magen då , tänkte bara hem hemhem . sen satt jag mig på toan derekt  sen vart det bättre hahahahah, sen har jag inte gjort så mycket mer kollat på tv o så .
på stan köpte jag , ett par jeans , skor , en t-shirt.
Jag kunde inte lägga in bilderna idag för jag har inte haft tid och hinner inte i dag så jag gör det imorgon förhoppningsvis .
visar bilderna på kläderna o skorna i morgon . pusspuss. <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

ha en bra kväll :)

2008-10-19 @ 20:53:50
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: jonna

vissa bilder gumman <3 :D

2008-10-21 @ 18:49:34
URL: http://jonnajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0