spökläger snart.

hej bloggen , nu ska jag snart iväg på spöklägret jag har skrivit lite om , vi ska nog gå i skogen där det sjäkvklart  är helt kolsvart och bli skrämda efter varje träd som kommer hehe ,  
Emma kommer snart och då ska vi gå upp till masku ' förra mio ' där minibussen kommer . det ska bli kul , men läskigt vi känner inga ledare som ska med heller .
Det är en kille som ska med som är jätte rädd . men han sa , EHH.. jag tar med mig en extra väska med 100 kalsonger i så går det väll bra eller? HAHA han är skön.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva . Min bror sitter här och kollar hur man skriver blogg .
men vi hörs när jag kommit hem med lite bilder & så .
puss&kram , / evelina.

Kommentarer
Postat av: Joy

HAHAHAHAHA Eddi right? HAAHHAHAH

2008-10-30 @ 19:17:43
URL: http://jonnajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0