just det.

Igår gjorde jag tacos till familjen , vi har en hk ( hemkunskap ) läxa som vi ska göra , som jag redan har berättat tror jag .
Vi skulle blandannat göra en middag , så jag gjorde tacos. det vart supergott , det blir alltid över så jag och brosan tog det sista typ nyss.. Jag ville testa dom hårda bröden vi brukar alltid äta dom dära mjuka , men det var faktiskt mycket godare med hårda ( inte för att jag inte har ätit hårda skall ) . men det får vi fortsätta med muums.
 
( klickbara )
vist ser det gott ut . som min bror sa , det ser finare ut , som på ... resturang ;p
jag håller med  :)
________________________________________________________________________________________________

Idag ska jag bara ta det lungt , om jag inte går ut sen ett tag.
senare ska jag bara plugga , plugga , plugga & kolla på tv .
i morgon har vi so;prov . fyfan .
pusspåer<3

Kommentarer
Postat av: Agge

Det där skulle man verkligen sätta tänderna i,mums, blir så sugen. och det ser faktist ut som på restaurang, med en liten sak att anmärka på, du borde torkat av tallriken lite ;) haha sen är du en riktig superkock ;)) skulle bli glad om du kunde bjuda mig på god mat någon gång ;)

pusssss <3

2008-10-16 @ 18:44:00
Postat av: Tindra

jamjam vad gooott det där såg ut , blev såå sugen på tacos nu :)

2008-11-02 @ 10:21:15
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0