happy halloween everybody !

hej bloggen , nu är jag lite piggare för att berätta lite om ^ det korta lägret ^ , ni kanske fattar varför jag är trött? jo vi sov ingeting.. så derekt när jag kom hem gick jag o la mig i typ 3 timmar eller mer. så himmla skönt , jag önskade att vi kunde sova på lägret så man kunde gå ut och göra något en fredagkväll , egentligen skulle vi ha en liten tjejkväll kanske , men nej GUD vad trött jag är , lägret var kanske inte så roligt som vi hade hoppats på men det var väll lite kul ändå , iaf på kvällen (: sen klockan 00:00 skulle vi gå spökvandring två&två i skogen o lite runt där vi va , HELT  kolsvart och kalt & SNÖSNÖSNÖ , vi var i åby och där snöade det som tusan , jag fick is på mina klackar när jag gick kanske inte så smart av mig och inte ta så bekväma skor men men , på rundan vart vi lite skrämda först var ja skit rädd det vart skit mörkt och vi gick fel flera gånger , men till slut såg vi mashaller eller vad det heter som vi földe , första gången vi vart skrämda så rammla emma på en bergskant och jag efter . haha. Vi är så klantiga som för nån dag sen när vi rammlade i en vatten pöl -_- . på kvällen berättade emma påhittade spökhistorier. hon är ju såklart skit kul och alla tkr om att lysna på henne (:
Jag tog inte med mig kamran förlåt , men eh skulle ändå inte ha så mycket att fota på .
Hoppas ni får en bra halloween  , pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0