godnatt.

hejbloggen , idag så skulle jag egentligen på stan med jonna men det gick tyvär inte..
Så jag stannade hemma och kollade på tv och åt lite och så sen så var jag med emma lite senare vi gick ut lite och bara tittade runt lite , och leka lite med M haha :p
Vi har en hemkunskap läxa som vi ska lämmna in senast v. 45 ? tror jag, ja där ska vi göra frukost till hela familjen , tillaga en middag med sallad , baka en valfi kaka , Handiska efter en måltid, sortera tvätt och tvätta en maskin, dammsuga minst ett rum , byta glödlampa , bädda .
som tur var är inget av det så svårt , men imorgon kanske jag ska baka en kaka till familjen som vi kan fika med senare under dan , sen på onsdag ska jag göra en måltid till familj , nått försag på vad för något? :)
Imorgon börjar vi 9:10 skönt , nu är jag super trött och lägger mig nog och kollar på tv en stund .
så ha det så bra . pusspuss
evelina,

btw ;
jag måste fråga nån som kanske kollar på mtv rätt så ofta , varför står det att punk't börjar klockan 11 ? när det inte änns gör det , det är det dära soutpark eller vad det nu heter , sen efter står det ex-effect men det är väll inte heller?, haha jag underade bara om nån viste nått .
nu ska jag kolla på amrican got talet ändå så hejdå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0