en ny kofta.

hejbloggen , ny&ny jag köpte den i tisdags :p
idag iskolan på hemkunskapen gjorde vi spagetti och köttfärssås mhhm.. undra hur det gick?
jo vi gjorde spagetti och sen köttfärsen sen efter en kvart ungefär hörde jag och emma nån säga OHH!!! det är ju möggel i den här tomatpurèn , så kom våran vikare o sa ; ojdå. och ingen hade ju tagit i det FÖRUTOM jag och emma och vi hade ju inte märkt nått heller , (haha) så ví sa till att vi inte skulle äta det där .. men han sa bara ; JAG KAN TA DET ! :D
konstig typ haha , men vi fick göra om det såg rätt så gott ut iaf , sen skulle jag börja äta , jag sprang till paperskorgen och nästan spydde , fyfan.. sen sa emma va det äcklig? ;o så spackade hon , det såg ut som hon skulle börja tjutta : FYFAN VAD ÄCKLIGT!! alla kollade haha . men men vi slängde allt så var det inget mer med den saken:P
Just det vi fick vårat skolfoto idag , det är ju faktiskt inget kul .. jag hatar att få det fast sammtidigt spännande . fy. emma var helt K-KLOCKREN det första man ser är hon aso jag svär . skit söt vart du gumman (<3)
Jag tänkte som sagt visa min ganska nya kofta .
 
nu har jag suttit här ett tag och undrar vad alla säger när man har 'inget nagerlak på några ställen) haha eller hur ska man säga det finns ett ord som många säger typ ; ursäkta att jag har ....
haha skitsamma . men som ni ser så har mitt nagerlak flagat haha så kan jag säga .
nog med babbel nu ska jag iväg till willys och köpta mölk och sen nått gott till ikväll .
jag och emma ska kolla på CAMPROCK .  ( disney channel kl : 19:00 )
PUSSPUSS/EVELINA.

PS: fläcken på mina tights är bara lite köttfärssås , som emma råkade skvätta på mig . så nivet ! :P

Kommentarer
Postat av: emma pemma hahahha

neej ofta jag vart fin :O du vart dety as fin som värsta modellen juh . hahahha jaa vikarien är lite äcklig :O <333

2008-10-03 @ 15:29:10
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: Jonna

den var skit snygg! <3

2008-10-03 @ 17:53:11
URL: http://jonnajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0