igår&idag.

hej bloggen .  Jag hade inte tid att skriva blogg igår jag hade fullt upp . Fört sålde jag aftonbladet , som jag inte har skrivit men jag har bärjat sälja aftonbladet varje helg , måste gå upp klockan nio varje lördag & söndag , men det är faktiskt skönt med lite morgonpromenad eller lite och lite det blir väll typ 2 timmar och nu börjar det bli SVIN KALLT , nästan under 0;an. Ja sen efter det gick jag hem och åt blev väldigt hungrig , sen skulle vi till min farmor ett tag för vill skulle spela bowling och hon blor nära där . Efter vi hade spelat bowlig så gjorde jag massa småsaker som tog lite tid .
Idag var jag på badhuset med emma skojsigt , men det var några killar som följde efter HELA tiden .. aja .
Det var roligt ändå. Sen åkte vi ner på stan och köpte oss en kykling kebab så himmla gott !
Den här veckan har jag värkligen fult om .

MÅNDAG: badhuset.
TISDAG : konfirmation.
ONSDAG : ska sola och ( kanske ) gå på stan med j&e.
TORSDAG: teater.
FREDAG : kanske bio med jonna (?) annars blir det den ändå dagen jag kan ta det lungt ,
LÖRDAG: aftonbladet.
SÖNDAG : aftonbladet & städa rummet.

Nu tänkte jag kolla på andra avenyn på svt play.
Efter det tänker jag lägga in lite bilder från halloween .
puss&kram skumbanan , o den var bra . haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0