hårinpackning&ansiktsmask.

hejbloggen :) . just nu sitter jag här med hårinpackning och ansiktsmask . jag hat inget annat att göra ( eller jo egentligen plugga men jag orkar nt ). Masken börjar svida nu , ajaj haha fast det visar bara att det hjälper :)
Idag iskolan var vi på moppeskola så himmla kul . vi testade olika mopeder och körde tunt två olika banor och fick kolla på alla skylltar och veta vad man ska göra och allt . superkul var det iaf & JAG rammlade inte :D yey.
imorgon har vi no prov som jag VÄRKLIGEN måste tränna på sen . gud vad jobbigt . är det nått bra på tv idag föresten ? .
det måste jag kolla. jag hoppas ni får en bra dag , pusspuss. <3

varför kan man inte ladda upp bilder på publishme ;o (?) nån som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0