grattis alla pappor :p

GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG.
<3

hej bloggen idag har jag nt gjort så mycket sålde aftonbladet det gick väll som det brukar , bra !
när mamma kom hem så åkte vi till morfar & fikade lite och så :)
han fick massor av chocklad & loter , han vann sammalagt 70 kr tror jag , det är ju bra.
han bjöd på tårta , glass , bullar & olika kakor o dricka . det var gott men jag fick lite ont i magen fast jag nt åt så mkt haha . nog pratat om det . Imorgon är det skola igen jobbbiiiiigt! menmen det är väll ungefär 6 veckor kvar till vinter lovet , HÅLLUT EVELINA . inte nått mer att skriva , hejdå xoxo.

ikväll är det sanningens ögon blick med linda rosing om ni inte redan viste det :) 21:00 på 5;an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0