dunkkurraglömma .

idag snöade det förfult här i norrköping , riktigft mysigt men självklart inte när allt smällter och blir slask av allt ihop inte kul.. Idag va jag och emma på skolan och körde dunkkurragömma där i mörkret fett kul var det :D

Igår så fick vi hem lappen från ellos att vi kunde hämmta ut en packet på OKQ8 jag ville så gärna ha det ( mina uggs var ju där i ) så jag sa till mamma kan inte jag åka och hämta packet , då sa hon att hon var tvungen och fråga om det gick , det gick men jag var tvungen att ta hennes lägg  ^körkort^ så jag tänkte nej vad kallt det är ... så jag tog bilnyckarna och tog bilen det var sjukt läskigt .. jag viste inte hur jag skulle göra men jag ville ju värkligen ha packetet....
hahahhaa nejdå jag bara skoja .. jag tog cykelt och körde i väg i världens kallaste väder , och det ligger ju inte så jätte nära heller , men men om man vill ha nått ska man kämpa för det eller vad man säger . hehe.
imorgon kan jag visa en bild på mina uggs , fast egentligen helt vanliga svarta men ändå för dom som inte vet vad uggs är men jag tror dom flästa vet det . men ni får ha det så bra , pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0