shopping.

hejsan hopsan bloggen (:
idag i skolan hade vi först soft engelska film hela tiden (Y)
sen matte , (tumenner ) jag var väldigt duktig på matten idag tyckte jag iaf hahaha , jag gjorde iaf många mattetal , grattis evelina.!. Sen efter skolan så gick jag o jennifer hem till mig en stund , sen gick vi till folkparken med ronja&emma <3.
Där tyckte jag iaf att det var rätt kul.. <'3.
Sen så hämtade mamma mig o jennifer så åkte vi till stan för jag skulle köpa avslutings kläder o så..
så jennifer tog bussen hem vid stan ,
Jag orkar tyvär inte lägga in kort på avslutnings kläderna , men det kommer ju bilder vart efter på skolavslutingen ... så då får ni se . jag kan iaf säga att jag har köpt , en vit klännning ( mamma tyckte om den SKIT mkt ! HA . jag tycke inte om den först men nu är jag lite vanare , hade den på mig nyss o gick lite i den o så . )
sen köpte jag strumbyxor ( genomskinliga ) sen klackade vita skor . <3
så det var det jag köpte , sen bjöd mamma mig på mc oxå , svullsvull , men mkt gott . ! (a)
sen så har jag köpt löshåret skickat in pengar o så där så det kmr väll om nån dag hoppas jag ..
ja det är min dag :) , hoppas ni haft en bra dag  !
PUSS PÅ ER / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0