shoppalite.

hej på er :) .
Idag har jag varit i skolan ,vi gjorde inte så mkt bara vanlig torsdag .
När jag och Arma cyklade hem träffade vi Jennifer , som väntade på bussen , så hon frågade om hon kunde hänga med mig hem då sa jag , ja efter som jag o mamma ändå skulle till stan då kunde vi sjusa henne , så det gjorde vi efter jag hade ätit , haha ointresan fakta jag vet ..
hehe men , sen när vi var på stan hittade jag värkligen INGETING , men så är det alltid , när man ska shoppa lite så hittar man inget , men när man bara ska kolla så hittar man massa o då kan man nt köpa , eller vist är det så ?
Men jag köpte några saker som jag behöver , så det vart iaf 4 saker , men jag ska köpa tunikor&kläningar , nästa vecka :D  . Jag har nyss solat med mamma , men det vart väll ingen skillnad bara att jag är lite röd i ansiktet , ( solat ute på baksidan aså ) haha.
fan då :/, vi har tyska prov i morron kom jag på vi får väll se hur det går , Hoppas det går bra iaf  (:
Så idag dom sista timmarna på dagen ska jag plugga sen kolla på sannigens ögonblick , som är klockan 8 idag .
vistja , i morron är det fredag SKÖNT ! :D
Hoppas ni har haft en bra dag , PUSSPÅERALLA / e.

image165
Linne- H&M
shorts - H&M
image166
skor- skopunkten
image167
korta tights - gina tricot.

Kommentarer
Postat av: jonna

fint gumman,skit fint! :D

2008-05-22 @ 19:29:04
URL: http://jonisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0