onsdag.

hejsanhej :)

idag har jag vart iskolan , torbjörn får alltid damp som vanligt , jah skulle sätta i stigt i min penna så kommer han o säger att jag och min kompis (jonna) ska gå utt o att han skriver upp oss på aviktigt från lektion , han var så irriterande så den här gången sa jag emot :@
men men jag och jonna gick utt o köpe macka o loka sen gick vi utt i den friska luften där solen stekte på kroppen. super skönt , ca 23 grader kanske det var idag . skööönt !  snart sommar. (a)


eter skolan var jag med emma&jonna en stund vi skulle egentligen åka o bada men så blev det inte , vi kanske gör det i helgen iaf .
men vi hade vatten krig o det var väldans skoooj ;D
sen skulle jonna hem o plugga till so;provet i mororn , hopppas det går bra...
då var jag och emma , vi köpte marshmelows (stavning) o grilade ;d ,
älskar't . super kul iaf , elr hur emma? :D
Det var min dag , har ni haft en bra dag ?? :D

TYVÄR  , så glömmde jag kamran så tyvär inga kort idag heller .
men imorron fyller mamma år , stort grattis . då kommer det komma bilder :).

PUSSS PÅÅÅ ERR ALLA :D <3  / 

Kommentarer
Postat av: ronja

jag har haft en ganska trisst dag :p pluggat ungefär hela dagen ;/ fast först var ja med jennifer de va roligt. bra att du har haft en toppen dag (y) föresten din kommentar du skrev på min blogg , den stämmer ;)

2008-05-07 @ 22:38:22
URL: http://ronjaemmaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0