onsdag.

hejsan bloggen (:
Idag har jag inte gjort någoting , bara data&tv.
Iskolan var det en vanlig dag , eller kan man säga vanlig ? torbjörn ( träslöjdläraren ) och en kille i min klass typ SKOJ bråkade ... mm såg väll lite konstigt ut ;o . + så sa han vänta ska bara kolla om du har björn borg kalsonger , liksom hur moget är det .. men sen på syslöjden då ville han helt plötsligt ändra sina planer till 8;an han hade först valt att ha syslöjd men sen tog han träslöjd , o torbjörn är hur jobbig som helst , kan det  va bara för SKOJ bråkandet ? . Iaf.
Í dag var det ingen klippning heller , jag vill ju så klart inte klippa mig men det ser förjävligt utt i topparna rent utt sagt .. o i morron ska jag o mamma på stan typ klockan 6 o då kan jag inte klippa mig .:/ .
men jag får se när jag kllipper mig , måste göra det innan skolavslutningen iaf .. haha nog pratat om mitt hår . haha .
Imorron kanske jag ska ta en sväng med ronja&jennifer eller bara jennifer till folkparken o studsa&bada , funnyfanny  :D
Klcokan nio i kväll på kanal 3 är det ju pussy cat dolls , älskar't . <3
Jupp sen efter det ska jag ducha annars gör jag det innan , sen är det bara att lägga sig i sängen o kolla på tv .
Jupp .. har ni haft en bra dag? <3
PUSS PÅ ER ALLA (a) / EVELINA.

Kommentarer
Postat av: ronja

jag har haft en SUPER bra dag (: <3

2008-05-28 @ 20:45:56
URL: http://ronjaemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0