modell (v

hej alla bloggare :D
idag har jag varit med ronja som jag skrev att jag skulle förut :)
vi var på willys o köpte mumsig glass & gick ut mä leo lite :)
sen har vi varit ute och fotat , jag har fotat ronja :)
nu har jag kollat på andra avenyn & sätt halva talang 2008 , nu har jag väldigt ont i huvudet , men ska ta en dusch efter jag har bloggar klart :).
skulle egenligen vara med jonna idag & ronja skulle vara med då..
men hon åt en gammal billys så hon mådde inte så bra , tycker jätte synd om henne ,
hoppas ni har haft en rolig dag , :)
så himla skönt att vi hade hemmastudie dag i dag skulle värkligen inte orkar gått i skolan så trött som jag var i morse . men men jag kom upp iaf XD.
om jag hinner så ska jag lägga upp en vidio sen , haha! :D

Här är några av alla underbara bilder jag tog på ronja idag :)
du är otroligt fin ronja ,    MODELL .<3



image77image78image79image80image81image82image83image84image85image86
     
PUUSSSAR&KRAMMAR TILL  ER ALLIHOPA (v  /

Kommentarer
Postat av: Emma

Såå jävla fin !!

2008-05-06 @ 14:51:41
Postat av: jonna

shiiiiit jävla modell asså!

2008-05-06 @ 15:27:13
Postat av: liina

inte för att jag tycker att hon har någon modellpotential eller så ^o) Hon är söt men har ett fondationface, fejkat!

2008-05-09 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0