mammas födelsedag. (v

måste börja med & säga GRATTIS MAMMA :D <3

idag har jag bara vart hemma o firat mamma med några släktingar .
det varit kul , åt smörgås tårta & glass o så :)
smörgåstårtan var vääääääldigt god (Y).
har lekt massor med filippa , gullunge :)
nu har jag pluggat lite , men några är fortförande kvar där uppe.
kollar lite på spårlöst , sen kanske jag ska fuska lite med brun utan sol . upps...det skulle jag ju inte säga ....
hoppas ni haft en bra dag . <3




PUUSS&KRAMMM. /  evelina.


Kommentarer
Postat av: jonna

grattis tina ;)

2008-05-08 @ 22:35:57
Postat av: ronja

grattis till tina (:
gud så söt filipa är.
hon har as lite hår ju :o

2008-05-09 @ 20:47:28
URL: http://ronjaemmaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0