lördag&söndag,

Tjenare bloggen :)
Jag glömde skriva om igår , så jag gör det nu lite snabbt.

Jag åkte till jennifer.
Vi åkte o bada.
Vi åkte hem & åt .
Sen var det åka hem för min del.
FICK JÄVLA MIGRÄN HATAR DET , jag o jennifer har väntat i 2 månader på att jag skulle komma till henne så får jag migrän typiskt . :(
Men men , sen när jag kom hem slängde jag mig i sängen derekt . sov i typ 3 timmar , sen kollade jag på tv hela kvällen ... Värkligen inte en rolig dag kan jag lova .


IDAG .
Nu sitter jag här o fortförande har lite huvud värk .
Ska snart upp o äta lite frukost och se om det blir lite bättre iaf .
så jag skriver mer ikväll sen o så kanske jag lägger in en bild på dagens outfit senare . :)
PUSSPÅER. <3   /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0