lördag.

idag när emma och jag vaknade så var det värkligen skit varmt i mitt rum , för det var 30 grader & solen bara lös in i rummet , så vi öppnade fönstrett o kollade på tv :)
sen gick vi utt och tog en mysig frukost på baksidan solen brände på armarna , skönt men jätte varmt !.
sen var jag hos min kusin menans emma skulle till sin mormor..
sen har vi vart ute o sen *dushat* i vatten spridare o solan lite , men det var bara lite så jag vart nt brun ;p
sen har vi vart ute o så ... nyss kollade vi på skräkfilm , men sen var hon tvungen o gå hem  ,
så jag kom nyss hem följde henne precis .
jag vart skit rädd på vägen tillbaka för det kännes som nån förfölde mig . :O

men men nu ska jag sitta vid datan sen sova , för i morron ska jag upp ganska tidigt o sen ska ja på min kusins konfemation (stavning) .

 
PUSSPÅER ' v   /  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0