j&e

image72
idag har jag varit på stan som jag sa förut mycket roligt :)
sen när jag kom hem så ringde jag jonna , vi skulle kolla på one missed call , elr vi gjorde det men typ bara i 30 min ungefär , vi ska väll fortsätta kolla på den i morgon eller någon annan dag :)
men sen var vi ute och fotade & gick runt o snackade lite .
sen gick vi till jonna & kollade lite bloggar , sen började topmodell , så synd att ja viste vem som åkte utt redan , det känns så jobbigt att redan veta vem som vinner , då är det inget roligt sen när det två sista står där ..
men aja :D.
snart ska jag checka på aa ( andraavenyn) . väldigt roligt spessielt när man är ensam :D:D
*NOOOOT* . /;

SUPERSKÖNT ATT VI ÄR LEDIGA I MORRON (Y)
det är väll nt så jobbigt med hemmauppgiter iaf va? ,vi har bara 2 elr ? <'3
vi har då hemmastudie dag .
jag ska på stan med jonna& kanske jennifer i mororn iaf , superroligt , alltid med er tjejer (a)
då kommer jag lägga in lite bilder på bloggen o skirva lite om dagen :)


PUUUSSSHEEEJ ! ;D /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0