helgalen kväll (a)

haha fett rolig kväll aso ja svär ;d <3

vi gick inte på den dära saken på gården dom var typ försenade? så pallade inte , vi hade fan väntat där i 20 min , sen ba det börjar 9 så vi drog upp till karuselrna där svänger det järnet , ruuuligt :D
först köpte vi två biljjeter åkte upp dom , sen frågade vi dom som jobbar där om vi fick åka gratis på några karuseller , fick vi så klart (Y) , det är ju extra kul när det är gratis , ALLTID :D
haha när vi åkte alibaba var det typ en kille som skrev som fan han satt brevid mig oxå :s , tappa typ hörseln fast det var skit kul + var jag skit kiss nödig så jag kissade typ på mig han lätt fett kul , ja&emma satt där brevid o ba asgarva ;p .
men sen så trodde han som jobbar där att han va rädd så han stannade den , men sen sa han nej ! kör fan! ,
så forsätte han , vi fick åka dubbelt så länge (Y).
på space jam så fick vi med åka dubbelt så länge , askul :D
hur går den dära låten innan spacejam börjar den är skitbra , man villl bara dansa järnet fan :D!
sen åkte vi break-dance grattis oxå , mycket roligt . :D
sen tjattade vi på crockbilarna , dom är skit tråkiga ( tjuriga oxå ) så det vart iget ...

iaf fett rolig kväll kan ja lova! <3
 
00:25 , nu ska ja ducha o sen sätta mig vid datan i gen . puss&godnatt på er :D 



vi kollade på one missed call innan oxå (:
image41


  gullunge '  v              whiihu ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Ewe den går ju såhär : ooo like like HAHAHAH xD

2008-05-03 @ 11:11:01
URL: http://Emmamatiilda.blogg.se
Postat av: jonna

hur vågar du lägga ut ddom bilderna på mig! dom är ju ceppppig!

2008-05-03 @ 14:15:31
URL: http://joenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0